Help mee om deze actie tot een succes te maken!
Vandaag is het de laatste dag van deze doneeractie.
Over het algemeen is er errug veel snoep van gekocht maar ook een stapel aan waardebnnen die de kids kunnen winnen met de stoelendans etc.
Nog wat versieringen / verf / lakens/ balonnen etc.
We gaan er hopelijk een hele leuke middag van maken..
Bedankt voor jullie suport !
Groetjes Michael
Zojuist is er een anonieme schenking gedaan van € 150,- a contant..
DEZE ANONIEME GEVER , BEDANKT NAMENS EEN IEDER DIE BIJ DE OPTOCHT AANWEZIG ZAL ZIJN !
Soow vandaag Vrijdag 21-2-2025 zullen de eerste voorjaars temperaturen ons landje gaan bereiken.
Alle reden om lekker met de versiering verder te gaan aan de Klarendalseweg.. Van HEEEELEMAAL boven naar HEEEEELEMAAAL beneden.
ALLES VOOR DE OPTOCHT !!!
3x Alaaaf !
GROOT NIEUWS !! M.B.T. DE MUZIEK TIJDENS DE CARNAVALSOPTOCHT !!!
BERRY REIJNIER HEEFT TOEGEZEGD DEEL TE WILLEN NEMEN AAN MIJN ACTIE, EN VOORZIET ONS VAN HET GELUID DEZE MIDDAG !!
OOK BERRY , SUPER SUPER BEDANKT VOOR JOUW MEDEWERKING !!
OOK JIJ BENT EEN TOPPERTJE !
ZO BLIJ DAT MIJN ACTIE WERKT , EN DAT MEN POSITIEF VERRAST IS !!
DE KLARENDALSEWEG ZAL IN ZIJN GEHEEL VERSIERD WORDEN.
DIT WORD MOGELIJK GEMAAKT DOOR JOJO & WILLEKE BUITENZORG VAN RADIO KONTAKT !
Lieve JOJO & WILLEKE.. 1000 X DANK NAMENS IEDEREEN ! JULLIE ZIJN TOPPERTJES !
Ik kan u bekend maken dat wij er aan gaan werken om de Klarendalseweg vanaf het begin tot aan het eind zullen voorzien van feest vlaggetjes, en de dag voor de optocht zullen de ballonnen geplaatst / gehangen worden.
Zo de actie m.b.t. de carnavalsoptocht loopt. De Doneeractie is gedeeld en het youtube filmpje van deze actie gaat helemaa goed op Facebook.