Mijn vrouw is naar het ziekenhuis gegaan voor een operatie aan de galblaas dat is verkeerd gegaan nu ligt mijn vrouw al meer als een maand in het ziekenhuis en zal van daar uit naar een insteling gaan om te revalideren .En van daar uit naar huis waar de nodige aanpassingen gedaan moeten worden om dat te realiseren is er geld nodig vandaar dat ik hier als haar man uw hulp vraag .door dat haar Loon weg valt en er nog zo veel gedaan moet worden in huis zo als opknappen en ikweet me geen raad meer beste mensen .alleen met uw hulp kan ik haar wens uit laten komen om weer naar huis te kunnen komen Help ons alstublieft ik dank u allen vriendelijk