k heb hulp nodig!
Voor het eerst in jaren ben ik door een vlaag van verstandsverbijstering de uitdaging aan gegaan om op zaterdag 15 april samen met een aantal collega’s de city run van 4,2 km te gaan doen.
Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een lichte vorm van obesitas :-) heb ontwikkeld de afgelopen jaren en ook het sporten aan de wilgen heb gehangen. Voor eenieder is 4,2 km hardlopen peanuts maar voor mij voelt het hetzelfde als het lopen van een hele marathon.
Daarom ben ik op maandag 23 januari gestart met de hardlooptraining die georganiseerd wordt door #Franciscus om mij klaar te stomen voor de 4,2 km. Aangezien dit wel het spektakel van 2023 om mijzelf over de finish te slepen dacht ik dat ik dit wel kon combineren met een spektakel voor de zorg.
Ik hoef niemand te vertellen dat het zorgpersoneel en ondersteunende diensten van de zorgafdelingen zich de afgelopen jaren de benen uit hun lijf hebben gelopen tijdens de Covid pandemie en nog dagelijks de gevolgen hiervan ondervinden. En dan heb ik het niet alleen over Gasthuis en Vlietland maar ook zeker de poli’s Berkel, Maassluis en Willemsplein.
Om een ludieke actie te kunnen organiseren en om het zorgpersoneel een hart onder de riem te steken zou ik me graag willen laten sponsoren. Via een open Tikkie https://tikkie.me/pay/l558i8cr8hlhpaecdj5p kan je laten weten of je mee wilt doen om de zorg te supporten.
In ruil voor jullie gulle giften post ik wekelijks de voortgang op Linkedin en op deze pagina, over de successen maar ook zeker de fiasco’s (waarvan er vele zullen volgen) www.linkedin.com/in/roelieeversteijn
Nu rest mij nog 1 vraag: Welke actie vinden jullie voor het zorgpersoneel passend? Waar ligt de behoefte?