In het AD van 24 februari 2024 staat het artikel van de allerbij 86 jarige echtpaar de Vries.
De Zijgevel is op onverklaarbare wijze ingestort, en de verzekeraar betaalt geen cent na 43 jaar premie betalen " even Apeldoorn bellen " Centraal Beheer heeft geen zin We kunnen niet àlles verzekeren zeggen ze.
Wij als buurt vinden dit schandalig,zo'n grote maatschappij die deze mensen niet willen helpen ?
Dus lieve mensen als je hart op de goede plek zit,steun dan deze actie,en laat de familie de Vries niet hun laatste spaarcenten in de muur te hoeven steken.