Mijn zus van Australië is op vakantie bij ons in België! Wat keken we er naar uit! Tot het noodlot toesloeg op zondag 18 augustus. Ze viel van de trap en werd met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Onze eerste zorg kwam dadelijk naar boven! Hoe moeten we dit betalen? Ze heeft nog een Belgisch paspoort is dit voldoende? Met een verbrijzeld hielbeen en 5 dagen wachten voor een operatie mochten we maandag 26 augustus naar huis. Alles stond klaar bij mij om haar zo goed mogelijk te verzorgen en te helpen. We hebben alles geprobeerd en zijn nog bezig om ergens bijstand te vinden voor de kosten. Ze heeft haar vlucht moeten annuleren want vertrok normaal 20 augustus terug naar Australië . Ze wil natuurlijk ook graag zo snel mogelijk terug naar haar familie en vrienden wat enkel met een first class vlucht zal lukken. Medicatie kosten zijn megahoog laat staan wat haar ziekenhuiskosten gaan zijn. Daarnaast staat haar nog een revalidatie van 1 tot 2 jaar te wachten. Daarom heb ik deze crowd funding aangemaakt en hopen we dat vele mensen ons een beetje kunnen helpen. Het zou ons zovele zorgen besparen. Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal. Dikke knuffel van mij, vanwege een bezorgde zus.