Hallo,
Ik ben Melvin Bernsen.
Eind mei ga ik vanuit mijn opleiding naar Frankrijk voor het Alphe du'Huzes.
Ik volg de opleiding handhaving toezicht en veiligheid aan het Alfa-college in Hoogeveen.
In deze week zijn wij vanuit onze opleiding werkzaam tijdens het gehele evenement.
Er zit veel variatie in de werkzaamheden die wij doen.
Zo zijn wij er voor de beveiliging en staan we op het evenement als verkeersregelaars.
In deze week fietsen wij zelf ook een keer de berg op.
Dit doen wij om een beeld te krijgen van de prestaties die de deelnemers van het evenement zelf behalen.
Maar goed Frankrijk is niet naast de deur en om daar verblijf te regelen moet het een en ander gefinancierd worden.
Het overige bedrag wordt gedoneerd aan het KWF.
Help jij mij dit avontuur waar te maken?
Groetjes,
Melvin