Hoi, wij zamelen geld in voor onze vriend Charlie. Hij ging naar Friesland zeilen met zijn zeilboot, en op het Ijsselmeer zonk zijn boot. Hij wist er nog net af te springen maar omdat hij op die boot woonde is hij al zijn spullen verloren. Daarnaast is zijn boot niet meer te redden en kost het hem heel veel geld om hem uit het water te halen en te laten slopen. Wij zijn blij en dankbaar met elke bijdrage! Vriendelijke groeten.