In september reis ik samen met mijn vriendin naar Nepal
Tijdens deze reis bezoeken wij onder andere The Children's Home, het meisjeshuis in Bhaisepati, én 'Amor Childrenshome' het jongenshuis in Mahendranagar.
Mijn vriendin is oprichtster hiervan.
En zet zich al jarenlang in voor de kinderen daar.
De reis en het verblijf betalen wij zelf.
Maar ik wil méér doen dan alleen op bezoek gaan.
Daarom start ik deze persoonlijke actie.
Met de opbrengst wil ik tijdens mijn verblijf in Nepal lokaal spullen kopen voor de kinderen. Denk aan:
*Schoolspullen
*Speel- en sportmateriaal
*Verzorgingsproducten
*Praktische benodigdheden
*Iets leuks of feestelijks om samen te doen.
Ik kies er bewust voor om alles daar in Nepal te kopen. Zo helpen we niet alleen de kinderen, maar steunen we ook lokale ondernemers.
Belangrijk om te weten:
De volledige opbrengst wordt besteed aan aankopen voor de kinderen tijdens mijn reis.
Dit is geen inzameling voor mijn reis zelf en ik ontvang hier geen vergoeding voor.
Na afloop deel ik via mijn sociale media wat we dankzij jullie steun hebben kunnen doen.
Elke bijdrage — groot of klein — maakt verschil.
💛 Dank je wel dat je mee wilt helpen.