Hallo ik ben Maud Boersma, ik ben 10 jaar oud en ik woon in Oudega DFM. Mijn doel is om geld in te zamelen voor de dieren in nood in Australië. Omdat we ze moeten helpen. Uw hulp is hard nodig! En daarom probeer ik een brug te slaan tussen Nederland en Australië. Helpt u mee? Elke kleine bijdrage maakt een verschil. Naast deze online actie ga ik zelf ook actief op pad om mijn doel zo spoedig mogelijk te behalen. Hiervoor ga ik de komende week in ons dorp op zoek naar lege statiegeldflessen. Helpt u mee het verschil te maken? Het geld zal worden overgemaakt naar een locale organisatie in Australië zodat het geld direct kan worden gebruikt. Daarover houden we u op de hoogte op mijn facebookpagina! Maud Boersma - Help Australië!