Mijn dochter Lisa 16 jaar, wil in het huis van haar overleden vader (mijn ex ) gaan wonen.. alleen moet deze bewoonbaar worden gemaakt. Ik ga proberen de hypotheek rond te krijgen maar er is geen ruimte om op te knappen. Het is voor haar heel triest om op deze leeftijd je vader te verliezen en de manier waarop was ook heel aangrijpend. We proberen om in zijn nagedachtenis het huis zo te maken zoals zijn wens was haar een thuis te bieden.. helaas heeft hij dit niet zelf kunnen verwezenlijken.