🎤LAAT OEKRAÏNE NIET VERSTILLEN 🎹
⸻
Een stem uit Oekraïne. Een verhaal dat gehoord moet worden.
Wij zijn zangeres Nastya Sulymenko (Oekraïne) en pianist Richard Rhemrev (Nederland). Sinds maart 2022, toen Nastya haar land moest ontvluchten, maken wij samen muziek — muziek die het verhaal van Oekraïne blijft vertellen.
Op dit moment werken we aan ons nieuwe album, The Third.
Een persoonlijk project, gedragen door passie, veerkracht en de onbaatzuchtige steun van velen.
⸻
Maar de cd-productie, promotie en album release lopen gevaar.
De kosten stijgen en de aandacht voor Oekraïne neemt langzaam af en daarmee ook de betaalde optredens. Nastya gelooft altijd in gelijkheid - "jij één euro, ik één euro" - echter met stijgende kosten van levensonderhoud is dat voor haar moeilijker geworden.
Jouw steun helpt ons dit album af te maken — en het verhaal levend te houden.
⸻
❤️ Steun ons album: The Third
⸻
Zolang wij spelen, blijft Oekraïne hoorbaar.