Wij zijn 2 enthousiaste buurtmoeders die in 2019 een subsidie hebben aangevraagd om het openbare speelplein aan de Rode Kruislaan te vergroenen en speelbaarder te maken voor de kinderen uit de buurt, de scholen en de kinderopvang op deze locatie. Wij hebben fase 1 (buitenzijde) al kunnen realiseren (januari 2021) en hebben veel positieve reacties van de kinderen en ouders ontvangen. De plannen voor fase 2 (binnenzijde) liggen er en een groot deel van de financiering hebben wij rond, maar we komen nog een klein bedrag van 5500 tekort om het gehele plan naar wens uit te voeren.
Wij zijn zo enthousiast en geven niet zomaar op en hopen via deze weg het totaal te kunnen realiseren.
foto's bijgevoegd van fase 1