Hoi! Wij zijn Fiene en Kiki. Wij houden heel veel van dieren en vinden dat alle dieren liefde en zorg verdienen. Ook dieren zonder baasje. Daarom zamelen wij geld in voor Stichting Nationale Dierenzorg. Met het geld kunnen honden en katten geholpen worden die extra zorg nodig hebben. Willen jullie ons helpen? Samen kunnen we het leven van deze dieren een stukje mooier maken!! ❤️🐶🐈