Hallo!
Ik ben Tom 24 jaar en 3e jaars student aan de opleiding Social Work. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om een aantal keer per week te hardlopen. Nu dacht ik waarom hier geen uitdaging met een goed doel aan koppelen?
Daarom wil ik als uitdaging van 1 januari t/m 31 januari elke dag minimaal 5 kilometer gaan hardlopen voor een goed doel.
Mijn gedachten gaan dan meteen naar KiKa als het goede doel. Dit omdat ik zelf met kinderen stage loop en het vreselijk vindt als er kinderen van die leeftijd zo ziek kunnen zijn en überhaupt kinderen niet met ziek zijn horen bezig te zijn.
Meer informatie over wat KiKa doet is te vinden via de volgende link: https://www.kika.nl/wat-doet-kika
Heb je een donatie over voor KiKa?
Alle kleine beetjes zijn welkom en je bepaald zelf hoeveel je doneert!
Wil je mijn hardloopsessies volgen? Hieronder is de link naar mijn stravaprofiel https://www.strava.com/athletes/9074969